sâmbătă, 29 mai 2010

Supa de rosii, ardei si castraveti

Desi la inceput ma gandeam sa nu scriu retete, m-am hotarat totusi sa public si cateva retete simple de hrana vie, retete accesibile tuturor si pentru a caror pregatire nu este necesara o aparatura de bucatarie sofisticata.
Ingredientele trebuie sa fie proaspete, cel mai bine cumparate de la piata de la producatorii autohtoni. Si eu ma alatur campaniei inceputa in revista Formula As:
SPRIJINITI OFERTA ECOLOGICA A TARANILOR NOSTRI! CUMPARATI PRODUSELE ROMANESTI! NU E NUMAI O OPTIUNE DE SANATATE, DAR SI UN GEST PATRIOTIC. TOTI LA UN LOC PUTEM OFERI SATULUI NOSTRU SANSA DE A RAMANE IN ISTORIE.
Astazi, o supa-crema, minunata pentru zilele calde de vara:





500g rosii (se decojesc si se scot semintele)
3 castraveti
3 ardei rosii
0,25 l suc proaspat de rosii
busuioc, oregano, piper, sare
sucul de la o jumatate de lamaie
5 linguri de ulei de masline
Se mixeaza totul cu un mixer obisnuit, se decoreaza cu ardei taiat cubulete si cu busuioc.
Pofta buna!

4 comentarii:

  1. Bravo! Ma bucur ca ai inceput sa postezi si retete! Supa arata delicios! Si ca sa iti raspund la intrebari: Le ud o data pe zi, dimineata devreme e cel mai indicat, sau poate chiar o data la 2 zile cand ploua! Pt ca e umiditate in aer si la cateva plante si ajunge ploaia! Eu am jardiniere agatate pe exteriorul balconului cu salata si kale (varza creata) si o duc foarte bine acolo, pacat ca nu mai imi incap alte jardiniere pt ca balconul meu nu e asa de mare, dar daca tu ai 2 balcoane... waw!!! Voi posta si niste poze cu jardinierele din exterior in curand ca sa le vezi! Bafta la gradinarit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Abia astept sa vad si celelalte poze! Sa stii ca azi mi-am luat o vanata si fac salata de vinete cruda dupa reteta ta, o sa-ti povestesc la tine pe blog cum mi-a iesit!

    RăspundețiȘtergere
  3. Minunata supa! Ma bucur ca v-am descoperit blogul :), am sa incerc cu siguranta cateva reteta, cred ca am sa incerc cu asta :P

    Toate cele bune,
    Isabela

    RăspundețiȘtergere
  4. Delicioasa supa :P acum m-am ridicat de la masa!!!
    Felicitari

    RăspundețiȘtergere