vineri, 31 decembrie 2010

Nicolae Iorga, cu 70 de ani in urma, dar mai actual ca niciodata....



4 comentarii:

  1. Buna Mimi,
    Tare actuale aceste povete, spuse din gura acestui mare OM. Multumim din suflet pentru ca ni l-ai adus in casa.
    Te imbratisez cu drag,
    Mihaela

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Mihaela,
    Iti multumesc mult de tot pentru comentariile tale, intotdeauna asa de pline de bunatate, imi faci mereu o mare bucurie!
    Si eu am fost teribil de surprinsa de actualitatea cuvintelor sale. Parca ar vorbi un contemporan de-al nostru, acum, in zilele noastre si nu cu peste 70 de ani in urma....

    RăspundețiȘtergere
  3. La Multi Ani! draga Mimi,
    Pai dupa ce ca toata ziua buna ziua va vizitez pe tine si pe Ligia si sorb cu nesat tot ce ne oferiti asa de bun si de frumos, am zis ca nu e frumos din partea mea sa nu zic "Sunt si eu aici!" si ma bucur si ma veselesc, ma minunez si invat.
    Te imbratisez cu mare drag,
    Mihaela ta

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc mult de tot, una dintre dorintele mele pentru anul acesta, este sa sa preiau si eu cate ceva din bunatatea ta, asa de mult imi place sunetul cristalin al sufletului tau, asa doresc sa sune si al meu!
    Iti doresc tot binele din lume!
    Te imbratisez si te pup, asa ca in Romania, de multe ori, pe amandoi obrajii tai frumosi!
    Mimi

    RăspundețiȘtergere