sâmbătă, 14 mai 2011

Despre cancer - "Miracolul Gerson" si "Adevarul despre tratarea cancerului si tratamentele naturiste"

Doua zile nu am putut intra pe blog, chiar intrasem la ganduri.... Si aceasta problema a inceput tocmai de joi, cand se implinea exact un an de cand am inceput sa scriu aici, deci am ratat, fara sa vreau, aniversarea...
Intre timp au aparut insa alte prioritati! Datorita  Madalinei am descoperit si eu urmatorul film, din pacate fara subtitrare in limba romana, dar totusi cred ca cei mai multi stiti suficienta engleza pentru a-l putea viziona (eu am inteles tot, desi sunt in urma rau cu engleza de cand stau in Germania), este plin de informatii utile, bune de stiut.

Alt film despre cancer, care trebuie de asemenea neaparat vazut, este "Adevarul despre tratarea cancerului si tratamentele naturiste", care are din fericire si subtitrare in limba romana:
http://vimeo.com/15829623
http://filmedocumentare.com/adevarul-despre-tratarea-cancerului-tratamentele-naturiste/#more-5623

7 comentarii:

  1. M-am intrebat adesea care sunt cauzele mortii ale acelor oameni care tin o astfel de dieta toata viata.
    Aflu cu tristete ca dr.Gerson a murit otravit.
    Nimeni nu merita o astfel de moarte,si cu atat mai mult acest OM...

    RăspundețiȘtergere
  2. In jurul mortii dr. Gerson se invart mai multe teorii, care la urma urmei este cea adevarata, nu vom afla noi probabil niciodata exact...
    Oricum este cert, ca toti oamenii care se ocupa cu metodele naturale de tratament, sunt in decursul vietii lor f. expusi la o gramada de atacuri fizice, psihice si pe plan intelectual si profesional, in scopul de a nu permite sa se propage informatiile. Din fericire, chiar daca cei mai multi oameni NU afla aceste lucruri, aceste adevaruri ajung totusi, mai ales in ultimul timp, la un numar destul de mare de oameni, iar procesul nu mai poate fi stopat, indiferent ce fac industria alimentara si cea farmaceutica.

    RăspundețiȘtergere
  3. fără să neg importanța metodelor naturale eu îl prefer teoria lui Ryke Geerd Hamer, și anume că cancerul ar proveni în urma unui șoc emoțional.

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga Mihaela,
    Eu sunt de parere ca nu poate fi numai un singur factor raspunzator pt. imbolnavirea de cancer, ci mai degraba suma mai multor elemente nefaste (pe plan fizic, psihic si sufletesc). Bineinteles ca un soc nu este in nici un caz folositor organismului si ca este puternic traumatizant, avand in general un efect extrem de negativ. Insa in general, dupa parerea mea, NICIUN om pe lumea asta nu se afla in posesia adevarului absolut... De aceea am si citit eu (cu deosebita placere de altfel) cartile atator oameni destepti si luminati si am incercat sa iau de la toti ce mi s-a parut mie mai bun si mai potrivit pt. viata mea.
    Cu mare drag,
    Mimi

    RăspundețiȘtergere
  5. Dragă Mimi, așa e suntem extrem de diferiți, reacționăm în mod diferit în fața stresului cât și în fața unei alimentații necorespunzătoare... există cazuri de oameni care mănâncă doar junk food și nu fac cancer, există alții care mănâncă sănătos și se îmbolnăvesc de cancer, există alții care au un șoc emoțional puternic și nu se îmblnăvesc de cancer și alții care patologizează cel mai mic șoc.

    Uneori am tendința să cred că nu neapărat ceea ce mănânc mă menține în formă ci și faptul că mă simt bine psihologic că-mi aleg alimente bio, pline de viață și culoare. simt că alegându-le astfel fac ceva pozitiv pentru mine. Sigur, asta e doar părerea mea... de fapt cred că lucrurile sunt mult mai complicate decât îmi pot imagina, dar e frumos că e posibil să putem găsi soluțiile care funcționează pentru noi

    RăspundețiȘtergere
  6. Draga Mihaela,
    Sigur ca e f. adevarat ce spui si eu gandesc tot in aceeasi directie, in ciuda diferentelor...
    Uite, astazi am cunoscut-o pe Maria (din Ro) si am fost cu ea la piata si i-am aratat italianul de la care cumpar eu. 60 de ani, dar arata de cel mult 48, mananca numai zahar, faina alba, carne & Co, dar are un psihic beton: atat de prietenos si de jovial si de vesel, cum rar intalnesti.
    Stiu ca mancarea sanatoasa NU este totul, nu ajunge pt. a ramane sanatos, dar pe de alta parte, mancand sanatos dobandesti un psihic de vis (asa a fost in cazul meu, am suferit o schimbare profunda de carcater), multe dintre E-uri sunt neurotransmitatori, actioneaza direct in creier (pe langa ele toate celelalte otarvuri de care nu ne putem feri total). eu am aflat de abia la aproape 40 de ani ce inseamna sa fii fericit, de cand am trecut pe hrana vie...Nu vreau sa spun cu aceasta ca nu exista oameni fericiti, care mananca carne (vezi italianul), este exact cum spui, fiecare este altfel si reactioneaza altfel.

    RăspundețiȘtergere
  7. daca cititi in amanunt dieta Gerson veti vedea ca pacientilor li se administra ficat pt b12... deci nu era chiar vegan, nu?

    RăspundețiȘtergere