luni, 18 iunie 2012

Romania, dragostea mea

Nu sunt multe de adaugat la acest film. Cineva a scris la comentarii ca nu ii este rusine ca este roman, ci ca-i este rusine ca altii sunt romani.... Adevarat, dar eu vreau totusi sa vad mereu "jumatatea plina a paharului", si de aceea va marturisesc cu mana pe inima, ca sunt tare fericita ca fruntea tarii are astfel de oameni si ma mandresc ca eu, ca si ei,  sunt romanca! Si nu sunt putini, sunt varfuri multe care ne lumineaza noua tuturor calea, romani adevarati, cum imi place mie sa-i numesc, in toate paturile sociale si-n toate domeniile. Ce daca majoritatea merge in turma in alta directie? Lasati-i sa se duca, nu-i vom putea noi nici opri, nici trezi la realitate, astfel de schimbari fundamentale vin intotdeauna numai din interiorul fiecarui individ. Dar o astfel de minoritate cu coloana vertebrala conteaza enorm pentru un popor, astfel de oameni sunt in Europa de Vest mult mai rari ca in Romania. Chiar si aici suntem noi mai bogati si ca Germania si ca Franta si ca Anglia s.a.m.d., trebuie sa fim constienti de valoarea incomensurabila a tarii noastre si a poporului roman! Capul sus romani, atata timp cat tara mai are astfel de fii, va fi totul bine! Sa ne gandim insa indelung, ca si copiii nostri ar putea deveni astfel de oameni, acest lucru depinde numai si numai de NOI!

3 comentarii:

  1. Imprensionanta Maia...
    Si eu sunt mandra ca sunt romanca. Niciodata nu mi-a fost rusine de nationalitatea mea. Mi-a fost insa rusine cand am fost odata intrebata intr-o alta tara "De ce veniti la noi sa munciti? Voi chiar nu aveti unde?". Mi-a dat mult de gandit aceasta intrebare...

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga mi-esti Mimi!
    Salta sufletul in mine.
    mihaela ta

    RăspundețiȘtergere
  3. http://www.ziarulring.ro/stiri/43051/i-a-dat-peste-nas-maiei-morgenstern-video-genial

    Am vrut sa vad si eu ce e "genial".M-a scarbit! I-o fi dat cei de la RMGC o canuta,trei pixuri si un tricou XXL pentru asta! Cred ca dupa ce doneaza, ca sa-si revina si sa nu-i scada burtoaca,baga la loc...sangerete!!!
    R.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere